۷ شهریور ۱۴۰۰، ۱۵:۴۳

جانشین فرمانده سپاه استان زنجان:

مرکز واکسیناسیون خودرویی در زنجان فعال شد

مرکز واکسیناسیون خودرویی در زنجان فعال شد

زنجان-جانشین فرمانده سپاه استان زنجان گفت: واکسیناسیون در مرکز امام علی (ع) زنجان در حال انجام است و امروز نیز مرکز واکسیناسیون خودرویی اضافه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ ابوالفضل طهماسبی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران در محل سپاه استان زنجان، گفت: رزمایش شهید قاسم سلیمانی در راستای دستور مقام معظم رهبری و تاکید فرمانده کل سپاه آغاز شده است.

وی اظهار کرد: این طرح با همکاری ادارات برای مقابله با بیماری منحوس کرونا آغاز شده و توفیقات خوبی هم به همراه داشته است.

جانشین فرمانده سپاه استان زنجان گفت: در طرح شهید سلیمانی بسیجیان با همه توان به کمک دانشگاه علوم پزشکی شتافتند و در فعالیت‌های گام پنجم طرح شهید سلیمانی گردان‌های امام علی (ع)، بیت‌المقدس، کوثر و بسیج پزشکی در حوزه پیشگیری و آموزش به مردم و واکسیناسیون در منزل، بیماریابی فعالیت خواهند کرد.

طهماسبی تاکید کرد: واکسیناسیون در مرکز امام علی (ع) در حال انجام است و امروز نیز مرکز واکسیناسیون خودرویی اضافه شد.

وی افزود: طرح توزیع کمک‌های مومنانه از زمان شیوع ویروس کرونا با همکاری همه ادارات و نهادها اجرایی شده و این طرح در مناسبت‌های مختلف از جمله یوم العباس، عید غدیر، رمضان با جمع‌آوری هم کمک‌های مومنانه از سوی مردم انجام شده و همچنان تداوم دارد.

جانشین فرمانده سپاه استان زنجان تصریح کرد: در استان زنجان ۵۰ تیم مراقبتی، ۳۸۰ تیم نظارتی و ۶۰۰ تیم حمایتی سپاه در طرح شهید سلیمانی فعالیت می‌کنند.

کد خبر 5292095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha